Кількість
|
Вартість
|
||
|
Бренд Eastpak був заснований в далекому 1952 році як виробник спорядження для армії США. Одночасно з виходом на ринок компанія вводить тридцятирічну гарантію на свої сумки, що підкреслює міцність та довговічність її виробів. І девіз компанії: «Built to resist» («зшиті, щоб витримати») тільки підтверджує це. Провокаційний бренд аксесуарів стрімко увірвався в життя динамічних і цілеспрямованих людей. В його арсеналі налічується понад п'ятсот успішних і цікавих колаборацій. Від маленьких сумок до рюкзаків та великих дорожніх валіз - Eastpak залишається вірним своїй філософії: опір новим викликам життя, можливість самовираження як особистості і надихання людей на позитивний спротив. Eastpack став символом вільних і активних людей, а також комфортного міського життя.