Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Оригінальні кросівки Nike, Adidas, Jordan
0
Мій кошик

Бренд Patagonia

Patagonia і екологія. Співзвучність цих слів ніби навмисне була задумана лінгвістами. Американський outdoor-бренд є синонімом до слова "чистота". Та як невелика компанія з виготовлення альпіністських гаків змогла завоювати довіру успішних людей? Сергій Брін і навіть Стів Джобс були помічені в одязі цієї фірми. Чим вона така хороша і за що її люблять?

Мандрівник і альпініст Івон Шуінар заснував бренд Patagonia в 1973 році. До цього Івон робив в майстерні елементарні handmade-зачепи для альпіністів. Ближче до 70-х в ньому відкрилася жилка бізнесмена, і він зрозумів, що зараз в світі не так багато компаній, які можуть надати професійним скелелазам якісну екіпіровку. Було вирішено запускати виробництво одягу. Шуінар вибрав два основних аспекти, які і до цього дня супроводжують бренд Patagonia: інноваційні технології та екологічно чисті матеріали.

Бренд Івона перевершив всі очікування. Patagonia стала провідною компанією-мілліардником в сфері активного туризму. Зараз 68-70% їх одягу виготовляється з перероблених матеріалів. При цьому бренд зберіг такі свої головні якості, як міцність та надійність. Провокаційний рекламний слоган бренду «Не купуйте цю куртку» говорить про те, що Patagonia знає ціну свого продукту. Вони впевнені в зносостійкості свого одягу і дають гарантію того, що він проживе довго. Patagonia - одна з небагатьох компаній, яка агітує не поспішати купувати зайвий одяг, не бути звичайним споживачем, а купувати якісну річ. Таку річ, яка прослужить довгі роки.

Щодня ми бачимо на вулицях людей в Patagonia. Це молодь, спортсмени, звичайні перехожі і люди похилого віку. Свіжість силуетів і форм в симбіозі з новими технологіями роблять бренд доступним для кожного.

Розгорнути

Немає товарів

Вгору