Кількість
|
Вартість
|
||
|
Варшава. Серце східної Європи. Атмосферний 2007 рік. Молодики в широких штанях і футболках розсікають на скейтбордах по районах і вулицях. З вікон доносяться звуки хіп-хопу. Стук коліс і скрегіт деки настільки надихнули молодого хлопця на прізвище Сванські, що він створив свій вуличний бренд одягу. Просочившись культурою Варшави того часу, Сванські і команда представили світу Turbokolor.
Штани, світшоти, майки й футболки. Зручний та стильний одяг дозволяє почувати себе на дошці впевнено і самодостатньо. Все виробництво просякнуте духом скейтбордингу. Як говорив сам Сванські: "В центрі створення нашого одягу завжди знаходиться людина. Ми поглинаємо те, що їй потрібно і створюємо краще для неї. Музика, живопис, культура і навколишнє середовище - квінтесенція бренду Turbokolor ".
Польський бренд вже налічує безліч спільних робіт з їх колегами по скейтерському цеху. Відмінна колаборація вийшла у Turbokolor з Vans і New Era. Художники Джеремі Фіш і Вілл Баррас теж взяли участь у створенні деяких колекцій фірми. Всіма улюблені G-Shock, які поблискували із зап'ясть скейтерів і реперів, не залишилися в стороні від історії. Turbokolor доклав руку до створення нової моделі годинників, яка ще в 2012 році полюбилася прихильникам бренду.
Turbokolor - це східноєвропейський ентузіазм, надійність та стиль.