ОСНОВНІ ПИТАННЯ

У вас оригінальні товари?
Як я можу оплатити своє замовлення?
Як вибрати розмір взуття, одягу чи аксесуарів?
Після оформлення замовлення товар за мною бронюється?

Як отримати знижку?
Правила знижок на Styles.ua

Як доглядати за взуттям?
Відгуки про Styles - де їх можна прочитати?

ПИТАННЯ З ОПЛАТИ І ДОСТАВКИ ЗАМОВЛЕНЬ
Я не отримав смс з повідомленням про зарахування передоплати
Через скільки днів я отримаю своє замовлення?
Як відстежити посилку?
Хто оплачує доставку замовлення по Україні?

Скільки я маю днів на забір посилки з відділення?
Чи можу я особисто забрати своє замовлення у вас в офісі?
Чи можу я перевірити вміст посилки перед оплатою?
Що робити, якщо я отримаю пошкоджену посилку?

ПИТАННЯ З ЗАМІНИ І ПОВЕРНЕННЯ

Чи можливі заміна розміру або повернення замовлення?
Я хочу відмовитися від замовлення. Мені повернуть передоплату?
Хто оплачує доставку повернення або заміни?
Як швидко я отримаю свої гроші назад?
Я хочу оформити повернення. Скільки грошей мені повернуть?
Як виглядає процедура заміни розміру?

МИТНІ ПЛАТЕЖІ

На що варто звернути увагу, купуючи товари дорожче 150€?
Як розрахувати приблизну суму податку до сплати?
Я хочу повернути замовлення, вартість якого перевищувала 150 євро, чи повернуть мені сплачені мною податки?
Я хочу обміняти товар, вартість якого була більша за 150 євро, чи доведеться мені сплачувати митні платежі на заміну?
Скільки часу триває доставка товарів вартість яких перевищує 150 євро?
Як мені сплатити митні платежі за моїм замовленням?

ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ

Чи реєстрація на сайті є обов'язковою?
На товарі немає мого розміру. Що робити?
Товару, який я хотів купити, вже немає на сторінках Styles.ua. Де він?
Колір товарів такий як на фото?
Де виробляються товари?

ОТВЕТЫ

У вас оригінальні товари?
Оформлюючи замовлення у нас, Ви можете бути впевнені, що отримаєте оригінальні кросівки, одяг та аксесуари. Всі товари поставляються в оригінальній заводській упаковці зі складів офіційних представників брендів.

Як я можу оплатити своє замовлення?
Оплатити замовленя можна в два кліка за допомогою сервісу Portmone (Visa/MasterCard або Google Pay), через Приват24 або додаток іншого банку України, термінал самообслуговування або через касу будь-якого банку. Докладніше читайте на сторінці доставка і оплата.

Як вибрати розмір взуття, одягу чи аксесуарів?
Поради щодо вибору розмірів знаходяться на цій сторінці. Якщо після прочитання у Вас залишаться питання, Ви можете проконсультуватись у нашій службі підтримки.

Після оформлення замовлення товар за мною бронюється?
Оформлення замовлення на сайті не означає бронювання товару на складі. Товар бронюється за Вами лише після підтвердження зарахування передоплати на нашому банківському рахунку. До цього моменту обраний Вами товар в потрібному Вам розмірі може бути проданий іншій людині. У разі, якщо на момент внесення передоплати потрібного Вам товару/розміру не буде в наявності, ми повернемо Вам передоплату або запропонуємо заміну на будь-який інший товар/розмір.

Як отримати знижку?

Є кілька способів отримати знижку на покупку:

  1. Економія - це також знижка! Оформляйте замовлення на суму понад 1300 грн і отримуйте безкоштовну доставку.
  2. Використовуйте код на знижку або подарунковий сертифікат. Такі коди періодично з'являються на наших сторінках в соціальних мережах - тому підписуйтесь, щоб не пропустити!
  3. Будьте нашим постійним клієнтом і отримуйте свою персональну знижку завдяки нашій бонусній програмі.
  4. Отримайте додаткову знижку - 100 грн за відгук про кросівки, одяг чи аксесуари з Вашого попереднього замовлення!

Правила знижок на Styles.ua

  • Бонусна програма не діє на товари в уцінці (товари зі знижкою чи в розпродажі).
  • Подарункові сертифікати діють на всі товари, в тому числі і на уцінку, а також сумуються з бонусною програмою.

Як доглядати за взуттям?

Основні поради по догляду за взуттям зібрані на цій сторінці.

Відгуки про Styles - де їх можна прочитати?
Відгуки про нас розкидані по соціальним мережам, в електронних листах на пошті і коментарях на сторінках товарів. Посилання на деякі з них ми зібрали на цій сторінці.

Я не отримав смс-повідомленням про зарахування передоплати
Якщо Ви внесли повну або часткову передоплату за замовлення, але протягом 3 робочих днів не отримали від нас підтвердження про зарахування грошей, будь ласка, надішліть копію (можна фото) чека на нашу поштову скриньку: info@styles.ua

Через скільки днів я отримаю своє замовлення?
Доставка замовлення займає від 3 до 7 робочих днів з моменту відправки замовлення в реалізацію. Більше інформації Ви знайдете на сторінці доставки.

Як відстежити посилку?
Після відправки замовлення зі складу на Ваш мобільний або поштову адресу буде відправлено повідомлення з номером накладної для відстеження посилки. Приблизну дату отримання посилки Ви можете дізнатися на сторінці обраного перевізника:

Хто оплачує доставку замовлення по Україні?

  • доставка замовлень на суму 1300 грн і більше - безкоштовна (у випадку доставки з оплатою при отриманні вартість послуги повернення грошей "накладного платежу” у розмірі 2% додається до вартості замовлення).
  • для замовлень на суму 1299 грн або менше - вартість доставки оплачується при отриманні згідно тарифів на сторінці доставки.

Скільки я маю днів на забір посилки з відділення?

З моменту прибуття посилки у відділення Нової пошти у Вас є 5 днів на те, щоб її забрати, для Justin - 7 днів, для Укрпошти - 5 днів. Після чого сформується автоматичне повернення посилки з подальшим анулюванням замовлення. 

Чи можу я особисто забрати своє замовлення у вас в офісі?
Доставка замовлень проводиться міжнародними кур'єрськими службами, тому забрати замовлення в нашому українському офісі немає можливості.

Чи можу я перевірити вміст посилки перед оплатою?
Звичайно. Більше того, ми наполегливо рекомендуємо Вам це зробити.

Що робити, якщо я отримаю пошкоджену посилку?
Якщо Ви помітите, що посилка має пошкоджену упаковку, сліди розкривання, отвори і т.д., Вам необхідно відмовитися від її отримання, заповнивши акт відмови і вказавши причину в відділенні кур'єрської служби. Після цього зв'яжіться з нами, а ми постараємося вислати Вам нове замовлення в максимально швидкі терміни.

Чи можливі заміна розміру або повернення замовлення?

Звісно, так! Детальніше про кожну з процедур Ви можете дізнатися на цій сторінці.

Я хочу відмовитися від замовлення. Мені повернуть передоплату?

У разі відмови від замовлення в процесі його реалізації або відмови від отримання посилки у кур'єра, Ваша передоплата не повертається, а йде на покриття витрат з доставки Вашого замовлення.

Хто оплачує доставку повернення або заміни?

Вартість повернення або заміни оплачується Вами при відправленні посилки. Для уникнення подібних ситуацій ми рекомендуємо уважно підбирати потрібний Вам розмір та модель товару під час оформлення замовлення.

Як швидко я отримаю свої гроші назад?

Гроші за передплачене замовлення повертаються після повернення товарів на основний склад за межами України. Зазвичай, весь процес займає не більше 14 днів з моменту отримання товарів, що повертаються, в Україні.

Я хочу оформити повернення. Скільки грошей мені повернуть?

Поверненню підлягає повна вартість товарів, що повертаються, в тому числі передоплати (якщо вона була). Зверніть увагу: при зарахуванні грошей на Ваш рахунок банком може зніматися комісія.

Як виглядає процедура заміни розміру?

Перевірте надійність упаковки і відправте посилку до нас (адреса для зворотної доставки вказана на бланку повернення/заміни). Зверніть увагу: вартість послуг Нової пошти по доставці посилки оплачуються Вами при відправленні.

На що варто звернути увагу, купуючи товари дорожче 150€?
Відповідно до законодавства України на товари, вартість яких перевищує безмитний ліміт в 150 євро, нараховується Податок на додану вартість (ПДВ) і митний збір. Ці податки розраховуються Державною митною службою України в день ввезення посилки на територію країни у гривнях за курсом НБУ. Детальніше

Як розрахувати приблизну суму податку до сплати?
Якщо у Вас виникли запитання, Ви завжди можете зв'язатися з нами в онлайн чаті, за телефонами: 063 662-98-64 або 066 716-93-13, або через нашу електронну пошту: info@styles.ua. Наша служба підтримки надасть Вам всю необхідну інформацію і допоможе розрахувати орієнтовну вартість податку.

Я хочу повернути замовлення, вартість якого перевищувала 150 євро, чи повернуть мені сплачені мною податки?
На жаль, у разі повернення товарів, при покупці яких Вами були сплачені митні збори/податки на користь Держави, дані платежі, а саме сума митного податку, поверненню не підлягають.

Я хочу обміняти товар, вартість якого була більша за 150 євро, чи доведеться мені сплачувати митні платежі на заміну?
Якщо вартість товару(ів) на який(і) Ви хотіли б обміняти своє попереднє замовлення перевищує 150 євро, Вам доведеться сплатити митні платежі на Ваше нове замовлення.

Скільки часу триває доставка товарів вартість яких перевищує 150 євро?
В середньому, час доставки товарів вартість яких перевищує 150 євро складає 7-14 робочих днів - це час на доставку в Україну 3-7 робочих днів та час на оплату Вами митних зборів (чим швидше вони будуть сплачені, тим швидше митна служба передасть посилку кур'єру).

Як мені сплатити митні платежі за моїм замовленням?
Сплатити митні платежі можна через інтернет-банкінг будь-якого банку, у терміналі самообслуговування або в касі будь-якого банку України. Сума до сплати, та необхідні реквізити будуть відправлені в смс-повідомленні на Ваш номер телефону одразу по підрахунку податків з боку Державної митної служби України.

Порядок дій для оплати митних платежів:

1) Скопіюйте номер посилки та суму до оплати з Вашого смс-повідомлення;

2) Перейдіть за посиланням із смс-повідомлення для отримання реквізитів для оплати;

3) Проведіть переказ на зазначені реквізити через інтернет-банкінг будь-якого банку, у терміналі самообслуговування або в касі будь-якого банку України.

Після обробки платежу, Ваша посилка буде передана кур'єрській службі для доставки.

Чи реєстрація на сайті є обов'язковою?

Ні, не обов'язкова. Але після реєстрації на сайті у Вас з'являється ряд можливостей:

  • стежити за ходом реалізації Вашого замовлення на особистій сторінці;
  • зберігати історію замовлень;
  • брати участь у бонусній програмі;
  • отримувати інформацію про спеціальні акції та купони на знижку.

На товарі немає мого розміру. Що робити?
Спробуйте написати або зателефонувати нам, повідомивши назву товару (з урахуванням артикулу) і потрібний розмір. Можливо, ми зможемо його доставити.

Товару, який я хотів купити, вже немає на сторінках Styles.ua. Де він?
Швидше за все, товар був проданий і тому інформація про нього була видалена зі сторінок сайту. Пам'ятайте, Ви завжди можете відправити нам запит на перевірку доступності товару в потрібному Вам розмірі. Для цього напишіть на нашу пошту: info@styles.ua

Колір товарів такий як на фото?
Бувають випадки, коли колір на фотографіях трохи відрізняється від кольору товару в реальності. Це може бути спричинено як різними налаштуваннями дисплеїв комп'ютерів покупців, так і проблематичністю передання складної колірної гами товару.

Де виробляються товари?
Велика частина товарів виробляється в країнах Азії. Візьміть на замітку, що якщо на товарі буде вказано "Зроблено в Китаї" - це не привід бити на сполох. Наприклад, Nike шиє свої товари в основному у В'єтнамі і Індонезії, але також є фірмові заводи і фірмове обладнання Nike в Китаї та інших країнах. З іншими брендами ситуація аналогічна. Про те, як визначити підробки читайте в нашому блозі.