Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Оригінальні кросівки Nike, Adidas, Jordan
0
Мій кошик

Бренд Edwin

"Класичний" - слово, запозичене з латині, що означає «зразковий». В наші дні таким зразком в світі джинсового одягу є компанія Edwin. Прийнято вважати виробництво американського деніму еталоном. Однак у японця Тсунемі Йонехачі була своя думка з цього приводу. Він пробував завозити продукцію зі Штатів в свою рідну країну, але вона не здобула довіри місцевого населення. Надихнувшись стилем і новомодною культурою денімхедів, в 1961 році Йонехачі випускає свої перші джинси.

Думаючи над назвою бренду, Тсунемі зробив анаграму зі слова «Denim» з перевернутою буквою «M» - Edwin. Все геніальне просто!

Експерименти і спроби вдосконалити свій продукт привели до створення найважчих у світі джинс масою 16 унцій. Ось вона - класика. Фішкою джинс від Йонехачі стала триколірна кромка по внутрішньому шву. Вона використовується і до цього дня, як відмінна риса бренду.

Слідом за гучним успіхом Тсунемі Йонехачі робить серію проривів, які назавжди змінюють виробничі технології для створення джинсу. Японець перед шиттям чергової пари використовує новий спосіб прання тканини - Stonewashed. У прямому сенсі це "прання камінням". Така інновація дала можливість надавати джинсам ефект потертості й носіння.

З'явилися джинси різних лінійок: оброблений денім, вінтажний денім, а також фарбований та нефарбований денім. Йонехачі дав старт абсолютно новому витку у виробництві. Через роки компанія Edwin може порадувати нас таким ж якісним джинсовим одягом, як і в роки свого розквіту. Крім цього, в асортименті бренду знайшлося місце звичайним сорочкам, поло та курткам. І все це - в кращих традиціях Edwin.

Сміливо можна заявити, що в 60-70 роки Японія може вважатися не тільки Країною висхідного сонця, а й Країною висхідного джинсу!

Розгорнути

Немає товарів

Вгору